Monday 13 January 2014

Cheesecake de ciocolata


Ce poate fi mai bun pentru un inceput de saptamana?!
Este un desert lejer, cremos si perfect pentru impartit cu prietenii.
Prima data cand am pregatit acest cheesecake a fost cu ocazia vizitei surorii mele si a unei prietene in Bucuresti. Cum nu am avut prea mult timp la dispozitie si ma aflam dupa o zi grea la serviciu, aceasta reteta era perfecta. In acel week-end am facut o a doua vizita pe domeniul Stirbei, unde ne-am gasit intr-un cadru demn de cartile lui Charles Dickens, mai exact "Marile sperante". 
Lacul din interiorul domeniului




Palatul Stirbei
Mai multe poze vei vedea intr-o postare viitoare. Iar acum sa trecem la ceva mai dulce.

Ai nevoie de:

  • 250 ml frisca lichida batuta
  • 1/4 lingurita nucsoara
  • 180g ciocolata tartinabila
  • 220 g crema de branza
  • 3 linguri unt topit
  • 24 biscuiti cu cacao zdrobiti
  • alune tocate
  • ciocolata pentru decor (sau cacao)







Amesteca biscuitii cu untul topit si aseaza-i in strat uniform intr-o tava de 20 cm cu peretii detasabili (eu am folosit cu aceasta ocazie un bol din sticla primit de la dragii mei prieteni). Preseaza bine biscuitii pentru a se forma baza.

Bate cu un mixer crema de branza impreuna cu ciocolata tartinabila. Adauga nucsoara si apoi 200 ml frisca batuta, pe care sa o incorporezi usor cu o spatula de silicon.
Toarna aceasta crema peste stratul de biscuiti, niveleaza, acopera cu o folie alimentara si baga la frigider pentru cel putin doua ore (eu am lasat-o o noapte intreaga).


Inainte de servire o poti decora cu 50 mll frisca batuta, fulgii de ciocolata si alunele tocate.

Eu am folosit o parte din biscuitii zdrobiti.



Pofta buna!
Te pup!

No comments:

Post a Comment