Tuesday 14 January 2014

Excursieee! Bar Motta- Milano


De ziua mea, anul trecut, am primit un cadou super-mega frumos. Am fost un week-end in Italia, sa imi vad familia si prietenii.
Am aterizat dimineata in Milano si ne-am indreptat catre Milano Centrale pentru a lua un tren catre Alessandria, orasul unde locuieste mama mea.

Cum am ajuns in Milano Centrale, am dat fuga sa ne cumparam bilete, iar in cele doua ore pana la plecare, am mers sa mancam ceva bun bun si sa bem, bineinteles o cafea.

De la intrare ne-a atras un loc, Bar Motta pe numele sau, asa ca am intrat sa vedem ce putem manca acolo.
In interior arata cam asa, la un moment dat ne-a vizitat si un prieten inaripat. Atmosfera era una de sarbatoare si peste tot erau amplasate diverse cutii cu bomboane sau panettone pentru cadouri.



Bar Motta- Milano Centrale (poza luata de pe site-ul
 http://www.milanocentrale.it/it/offertacommerciale/dettaglio/bar-motta)

Bar Motta- Milano Centrale (poza luata de pe site-ul
 http://www.milanocentrale.it/it/offertacommerciale/dettaglio/bar-motta)



Dupa ce ne-am saturat de privit sala, ne-am hotarat si asupra meniului, asa ca am comandat doi un panini cu prosciutto crudo, mozzarella buffala si busuioc. Langa am primit si o portie de patatine fritte (chips-uri). Eu am comandat un cappuccino si Silviu un espresso.

Panino si espresso
Cappuccino


Ne-a placut foarte mult aceasta experienta si am decis ca ar trebui sa o impart si cu tine.
Dar, stai, inca nu am terminat.
Ca intotdeauna, vitrinele reci din barurile si restaurantele italienesti, ne-au dat pe spate.
Mai jos este vitrina de salate, in stanga este o salata cu mini mozzarella, rosii cherry, ansoa si salata verde; in centru este o salata cu bresaola, rucola, rosii cherry si branza ricotta bufala; in dreapta este o salata de pui cu salata verde si crutoane.
Daca ai ramas in pana de idei pentru salate, iata cateva exemple. 

Vitrina de salate
Vitrina de panini
Si bineinteles desert

In curand iti voi arata ce aventuri culinare am mai avut in aceasta scurta excursie.

O zi cat mai insorita si frumoasa!

Te pup!


No comments:

Post a Comment