Wednesday 22 January 2014

Omelette au fromage


Saptamana trecuta am vazut pe unul din blog-urile mele preferate, cel al lui Adrian Hadean o reteta de omleta umpluta cu ricotta, asa ca mi-a dat o idee pentru micul dejun din week-end.

Eu nu aveam ingredientele alese de el, asa ca am deschis frigiderul, am cautat bine si am gasit cele de mai jos.



Ai nevoie de:

  • 7 oua
  • o jumatate de ceapa taiata solzisori
  • 8 fellii de bacon
  • 100g de branza Bleu
  • sare, piper, herbes du provence
  • unt

Salata:

  • o jumatate de avocado
  • 100 g rosii cherry




Am urmat intocmai instructiunile de pe blog-ul lui Adrian Hadean, dar cu propriile mele ingrediente.

Intr-o tigaie  calesti ceapa impreuna cu bacon-ul, apoi le scoti pe o farfurie.
Bati ouale si condimentezi cu sare, piper, herbes du provene dupa gust.

Pui un pic de unt intr-o tigaie si torni jumatate din cantitatea de ou, lasi un minut pentru a prinde o baza, apoi deasupra presori ceapa calita, impreuna cu 3 felli de bacon si o jumatate din cantitatea de branza taiata cubulete.
Mai lasi un minut si cu o spatula incepi sa rulezi omleta ca pe o clatita, nu iti fa griji daca partea de deasupra este mai lichida, imediat dupa rulare se va coace singura.
La fel procedezi si cu a doua portie de omleta.


Dupa cum bine ai observat, in ultima perioada am facut o pasiune pentru avocado.
Asa ca langa omleta am avut o salata din rosii cherry si avocado condimentata cu sare, piper si herbes du provence.








Bon appetit!
Bisoux!

No comments:

Post a Comment