Monday 17 February 2014

Choco strawberry with love


Sa nu intelegi gresit, aceasta nu este o postare despre ce am facut noi de Valentine's Day, we are not very into it. Week-end-ul acesta surioara mea cea mai mica impreuna cu prietenul ei, ne-au facut une petite vizita, asa ca am facut tot ce putut pentru a-i bucura cat se poate de mult. Le-am gatit tot ce isi doreau ei si la desertul de Duminica dimineata (amiaza) mi-am adus aminte de Chez Mazilique , ce a propus in ultimul video impreuna cu fabuloasa Ana Morodan un desert simplu.
Asa ca m-am gandit ca ar merge si in cazul nostru.



Ai nevoie de:
  • capsuni
  • ciocolata topita (mie mi-a ramas un pic de glazura de la tortul de cioco)
  • migdale









All you need to do is:

Pregatesti toate ingredientele in boluri  mici....


Bagi in ciocolata........

Apoi in praful de migdale......

Te uiti cu ochiii lungiti la rezultat.....
Si apoi mananciiiiiiii!

Happy Monday, dragilor!
Pupici!

No comments:

Post a Comment