Wednesday 19 February 2014

Hearty chocolate cake




Like I said before, we are not into Valentine's Day!
Cum Silviu are si nu alt prenume (iti poti da seama care e), m-am gandit ca nu ar trebui sa treaca nesarbatorit. Se spune ca romanii cauta orice motiv pentru a sarbatori, eu cred ca e o regula generala, in care ma incadrez 100%. Mi placi sa chem prietenii la noi, sa ii surprind si sa le scot un zambet pe buze. Incerc sa il surprind si pe Silviu, ce e drept nu prea imi iese. 
De ce?
Ma cunoaste prea bine!
Asa am incercat si in acest week-end cand am pregatit un surprise party, plus inca un element surprisa. Sa zicem ca 30% a mai fost surpriza. Data viitoare il trimit in excursie o saptamana, pentru a avea timp si linistea necesara sa organizez totul, sau imi pot construi o camera secreta in apartament.
Hai sa iti povestesc despre surpriza!

Silviu foloseste destul de des o anumita expresie: "Everybody loves je!". 
Si de aici a inceput totul!

Ma gandeam la meniul de Sambata, cand imi veni in minte ideea unui tort in forma de "imina" pe care sa scrie "Everybody loves toi!", acu' sa fiu sincera imi venea sa mai scriu si "Keep calm", norocul lui ca era torturile prea mici.
Marimea nu fu' un dezavantaj, pentru ca am facut 4 tortulete, cate unul pentru fiecare cuplu.


Ai nevoie de:

  • 250g zahar praf
  • 250g faina
  • un plic praf de copt
  • 85g cacao
  • o ligurita sare
  • 3 oua
  • 250 ml smantana sau iaurt gras
  • 120g unt topit
  • 250 ml lapte



Pentru topping ai nevoie de:
  • 400g ciocolata
  • 200 ml frisca lichida
  • 3 linguri unt
Incalzesti cuptorul la 180 de grade.
Pentru inceput bati ouale cu zaharul, pana cel din urma se dizolva si obtii o spuma densa, adaugi untul si continui sa bati. Acum poti insera pe rand smantana, faina cernuta, sarea, praful de copt si cacao.
In cele din urma adaugi in compozitie si laptele.

Ungi formele cu unt si faina, umplii fiecare forma cu mixul de mai sus si bagi la cuptor pentru aproximativ 30 de minute.

Lasi sa se raceasca, iar intre timp toci ciocolata in cuburi mici si o rastorni intr-un bol mai mare. Separat incalzesti frisca lichida, adaugi untul si amesteci bine pana ce acesta din urma s-a topit. Torni lichidul format peste ciocolata si continui sa amesteci pana ai obtinut o crema densa.
Lasi la racit pentru cateva ore, apoi torni peste inimioare si lasi peste noapte la racit.
Iar dimineata?!
Surprizaaaa













Planul initial era ca textul sa fie scris cu o alta culoare, dar cum am spus si mai sus, ma cunoaste prea bine si a fost greu inclusiv sa il ascund.

It's perfect near a glass of Prosecco!

Sa ai pofta!
Pupici!

No comments:

Post a Comment