Monday 24 March 2014

Creamy tomato soup


Yupyyyyyyy, so I finaly made a tomato soup!
De vreo doua saptamani  am o pofta si am tot cautat un loc unde sa mananc the best supa in the town, pana cand mi-a venit mintea la cap si mi-am facut-o singura.
 Trebuia sa ma gandesc la asta mai devreme, stiu, sa dam vina pe primavara.
Apropo, ai vazut cat de frumos s-a facut afara?!
Ioiii ador vremea asta, imi da atat de multa energie, incat am senzatia ca pot muta munti.
Ia uite peste ce am dat astazi, primul copacel inflorit vazut si fotografiat pe anul acesta!


Bine bine, sa iti povestesc despre supa, ca doar despre vreme putem vorbi oricand.


Ai nevoie de:

  • 1.200 kg de rosii bine coapte (acu' sa nu ma certati, dar in lipsa de rosii coapte si zemoase am folosit rosii pulpa in suc de rosii, cam vreo 5 conserve a cate 200 ml)
  • o ceapa petite
  • un morcov la fel de mic
  • o tija de telina
  • doua linguri de ulei
  • 100 ml suc de rosii (de la mama lui Marius)
  • o lingurita de zahar
  • doua foi de dafin
  • 1,2 litrii de supa de legume
  • sare, piper, oregano



Well, we should start, no?
Speli, cureti si toci ceapa, morcovul si tija de telina.
Intr-o oala pui cele doua linguri de ulei la incalzit si arunci legumele la calit. Imediat ce s-au undit, adauga sosul de rosii, condimentezi cu sare, piper si oregano.
Rastoarna rosiile in sos peste legume si amesteca bine, apoi adauga zaharul si foile de dafin. Lasi la foc mediu cam 10 minute timp in care mai misti din cand in cand oala, pentru a tine totul la un loc.
Adauga acum supa fierbinte de legume si mai poti lasa pe foc cam 25 de minute, amestecand din cand in cand.
Cand e gata, ia oala de pe foc, scoate foile de dafin si lasi un pic la racit.
Paseaza supa si este ready to eat!

Pozele sunt facute in graba, ca de acu' nu mai aveam rabdare.








Pupici!

3 comments:

  1. Azi am incercat si eu reteta! Este prima mea supa crema! Mi-a iesit suuuper si asta datorita tie,Daniela! Multumesc pentru sfaturi! Mai asteptam retete la fel de gustoase!!!!

    ReplyDelete
  2. Azi am incercat si eu reteta! Este prima mea supa crema :D. Mi-a iesit suuuuper si asta datorita tie,Daniela! Iti multumesc pentru sfaturi! Mai asteptam retete la fel de gustoase !

    ReplyDelete
  3. Simona, ma bucur tare mult ca ti-a placut supa! Sper ca si alte reteta sa ajunga in bucataria ta, iar rezultatul sa fie la fel de delicios!

    ReplyDelete