Tuesday 15 April 2014

Tarta cu spanac



Like I said, I love spinach!

Si una din tartele mele preferate este cea cu spanac. Merge toarte bine ca un aperitiv si este perfecta ca fel principal alaturi de une petite salata  fie ea verde sau doar de rosii cu ceapa verde.
And now that you can find fresh spinach everywhere, please go for it!

Ai nevoie de:

  •  500 g de spanac congelat/ 500 g spanac fiert
  • un aluat frantuzesc
  • 4 oua
  • 250 g de ricotta
  • o mana de parmezan
  • doi catei de usturoi
  • 50 g de fromage bleu (branza cu mucegai)
  • salvie
  • sare, piper






It's very very simple and the result is very beautiful.

Pentru inceput e nevoie sa preincalzesti cuptorul la 180 de grade.
Captusesti o tava de tarta cu hartie de copt, asezi aluatul, intepandu-l cu o furculita pentru a impiedica umflarea acestuia in timpul coacerii.
Bati ouale intr-un bol, adaugi mana de parmezan, branza ricotta si cea cu mucegai.
Intr-o tigaie calesti cateii de usturoi, apoi adaugi spanacul dezghetat si scurs. Calesti un pic spanacul, pana scade de tot.
Amesteci spanacul cu amestecul de branza, condimentezi cu sare, piper, salvie si il asezi in tava peste aluat.
Dai la cuptor pentru 30 minute la 180 de grade.



Pofta buna!
Pupici!

2 comments:

  1. Ce bine arata!!! O pun si eu pe lista ca tare-mi face cu ochiul:D Pupici

    ReplyDelete
  2. Ma bucur tare mult ca iti face cu ochiul, cum am spus si mai sus, este una din tartele mele preferate!

    ReplyDelete